TAMALLY MAAk

منتديات تملى معاك


    اليسا .....عمرو دياب مطرب درجة تانيه...

    شاطر
    avatar
    najjarbasha

    ذكر
    عدد الرسائل : 26
    نقاط : 3623
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 25/10/2007

    اليسا .....عمرو دياب مطرب درجة تانيه...

    مُساهمة من طرف najjarbasha في الإثنين أغسطس 11, 2008 8:57 pm

    اليسا : عمرو دياب فنان درجة ثانية !!!
    06/08/2008

    تجرأت الفنانة اللبنانية اليسا واطلقت تصريحات مسيئة للسوبر ستار عمرو دياب فى
    جلسة خاصة ضمت عدد من أصدقائها ، إلا أن ماقالته اليسا تسرب الى وسائل الاعلام.


    كانت السهرة فى منزل احدى صديقات اليسا في ضواحي العاصمة اللبنانية
    هذا الاسبوع، وقالت خلالها انها راضية تماما عن مبيعات البومها الجديد وانها تأمل بأن
    تحطم مبيعات الالبوم كل الارقام.


    وعندما سالها احد الحاضرين هل تقصد ان البومها الجديد سيحقق مبيعات
    اكثر من البوماتها السابقة، ردت انها تقصد ان يحقق البومها الجديد مبيعات اكثر من البوم
    صدر في الوطن العربي لغاية اليوم.

    هذه العبارة لفتت انتباه احد الصحفيين الذين حضر السهرة، فوجه اليها سؤالا
    استفزازيا اوقعها في الفخ، حين قال متساءلا على مسمعها: اظن ان لا احد سيتفوق
    على مبيعات عمرو دياب على مستوى العالم العربي، فردت اليسا بغضب
    لم تستطع اخفاءه: "انا اليوم "نمبر وان" في الساحة الفنية، عمرو دياب يروح يخلص
    حاله من محاكم اسبانيا اللي بتطالبه بدفع غرامات على سرقة الالحان من اغاني اسبانية".
    واضافت اليسا: عمرو دياب يعتبر في نظري فنان درجة ثانية.

    المصدر : جريدة البشاير

    ياريت بقى الناس اللي نايمة وسايبة الدنيا هايصة كده تفوق وترد على الاشكال اللي زي دي
    لازم اشوف ردود منكم
    avatar
    najjarbasha

    ذكر
    عدد الرسائل : 26
    نقاط : 3623
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 25/10/2007

    رد: اليسا .....عمرو دياب مطرب درجة تانيه...

    مُساهمة من طرف najjarbasha في الإثنين أغسطس 11, 2008 8:58 pm

    وانا اول من يرد
    اليسا كده لعبت في عداد عمرها

    كده مش حلو خااااااااالص عشانها بجد

    هي دي بداية الفشل

    ماهو اللي يتجرء على الاسطوره ويقل ادبه يبقى كده خلاص دي بداية النهايه بالنسباله

    والمثل بيقول اللي مايشوفش من الغربال يبقى اعمى والعالم كله عارف مين هو عمرو دياب

    واليسا دي بقى نمبر وان على ايه بالظبط مش فاهمه ؟؟؟؟؟

    هي كويسه ماشي مقولناش حاجه بس في قبلها قايمه طويله عريضه من اسماء المطربين الكبار

    دا حماقي بالنسبالها نجم تقوم تتكلم عن الكينج

    صحيح النمل طلعله لسان على اخر الزمن

    مش ناقصنا غير اللي بيغنوا بأجسامهم يتكلموا عن الفنانين اللي بجد
    avatar
    احمد هنرى

    ذكر
    عدد الرسائل : 1369
    العمر : 31
    المزاج : تمام والحمد لله
    افضل البوم للهضبه : تملى معاك
    الجنسيه : مصرى
    نقاط : 4365
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 28/07/2007

    رد: اليسا .....عمرو دياب مطرب درجة تانيه...

    مُساهمة من طرف احمد هنرى في الأربعاء أغسطس 13, 2008 2:20 pm

    حتى اليسا
    لا حول ولا قوه الا بالله

    ياب

    ذكر
    عدد الرسائل : 14
    نقاط : 3339
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 02/08/2008

    رد: اليسا .....عمرو دياب مطرب درجة تانيه...

    مُساهمة من طرف ياب في الأربعاء أغسطس 13, 2008 9:43 pm

    مين اليساعمرو دياب وبس
    avatar
    mostafa diab

    ذكر
    عدد الرسائل : 293
    العمر : 29
    المزاج : رايق والحمد للة
    نقاط : 3619
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 16/11/2007

    رد: اليسا .....عمرو دياب مطرب درجة تانيه...

    مُساهمة من طرف mostafa diab في الأربعاء أغسطس 27, 2008 12:05 pm

    واللة انا من كتر غيظى فى المواضيع اللى بتخلى الواحد يضحك دى هههههههههههههههههه بتخلونى اساهم بالعافية
    اليسا ام ست البومات بتقول على الهضبة انة درجة تانية هههههههههههههههههههههههه
    طيب ربنا يشفى

    ali kenawy

    ذكر
    عدد الرسائل : 11
    نقاط : 3681
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 26/08/2007

    رد: اليسا .....عمرو دياب مطرب درجة تانيه...

    مُساهمة من طرف ali kenawy في الأحد أكتوبر 05, 2008 5:34 pm

    السلام عليكم يا جماعة بجد الموضوع استفزنى عارفين ليه بصرف النظر عن كون الست اليسا مطربة ولاعارضة مفاتن جسدية ولكن الفكرة فى ان عمرو عمره ما جاب فى سيرة حد بشكل يسىء للحد ده ولكن نقول ايه أدى لبنان واللى بييجى منها000أعتقد ان اللى اسمها اليسا دى فتحت النار على نفسها وألبومها الجاى مش هيبيع ولا نسخة لأنى اللى بيشتريلها هو جمهور عمرو دياب00000وخليها تقعد تغنى ظلموه

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد سبتمبر 24, 2017 2:11 am